Την Παρασκευή 12-5-2023, στα πλαίσια Σχεδίου Δράσης με στόχο τη βελτίωση του διαύλου επικοινωνίας σχολείου-γονέων και την ενδυνάμωση των γονέων, οργανώθηκαν σε συνεργασία με την Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) δύο σεμινάρια-εργαστήρια για γονείς.
Το πρώτο εργαστήριο αφορούσε γονείς μαθητών των τάξεων Β΄ και Γ΄, με διάρκεια από τις 8.30 έως τις 10.00 πμ. Η κ. Μαρία Χλιαρά, Κοινωνική Λειτουργός, μέλος της ΕΔΥ, ανέπτυξε το θέμα: «Σχέσεις γονέων-παιδιών και γονέων-σχολείου». Ακολούθησε συζήτηση με τους γονείς.
Το δεύτερο εργαστήριο αφορούσε γονείς μαθητών των τάξεων Δ΄ και Ε΄, με διάρκεια από τις 10.30 έως τις 12.00. Η κ. Μαρία Χλιαρά ανέπτυξε το θέμα: «Η προσωπική ανάπτυξη και η συνύπαρξη με τους άλλους». Ακολούθησε συζήτηση με τους γονείς.
Ως εισαγωγή και στα δύο σεμινάρια προηγήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου ανάπτυξη του θέματος: «Προβληματισμοί από την ποίηση του Καβάφη και δεξιότητες ζωής για την επιτυχία» με την επιμέλεια της διευθύντριας του σχολείου. Συγκεκριμένα αφόρμηση δόθηκε με τη δραματοποιημένη παρουσίαση στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου από τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης Ε1 του ποιήματος του Καβάφη «Περιμένοντας τους βαρβάρους», σε συνεργασία με την υπεύθυνη δασκάλα του τμήματος κ. Κουγιούφα Μαρία. Ακολούθησε προβληματισμός με αφορμή εικαστικές κατασκευές μαθητών εμπνευσμένες από ποιήματα του Καβάφη (Τείχη κι Όσο μπορείς), καθώς κι αναφορά στα ποιήματα Παράθυρα και Ιθάκη γύρω από τους λόγους εγκλωβισμού στο αδρανές παρόν κι αποτυχίας της προσωπικής ανάπτυξης του ατόμου, από τη διευθύντρια του σχολείου.
[Βιβλιογραφικές αναφορές: Ράμφου, Σ. (2012). Timeout Η ελληνική αίσθηση του χρόνου, Αθήνα:Αρμός, Καβάφη, ΚΠ.
Τα ποιήματα, Θεσσαλονίκη: Μετόπη και Θεοδοσάκη, Δ. (2021). Η Συναισθηματική νοημοσύνη στο σύγχρονο σχολείο και η θετική εκπαίδευση-Δεξιότητες ζωής, Αθήνα:εκδόσεις Γρηγόρη].