Αρχείο μηνός Ιουνίου 2021

Ήμουν κάποτε κι εγώ πρωτάκι

01

Δεν είναι κι εύκολο πράγμα να έχεις γεννηθεί το 2014 και την ώρα που μπαίνεις στο Δημοτικό Σχολείο, το 2020, να γνωρίζεις κάτι διαφορετικό από αυτό που ίσως περίμενες. Δεν είναι εύκολο πράγμα, ως πρωτάκι, την ώρα που αρχίζεις να συνηθίζεις το νέο σου σχολείο, τα νέα πρόσωπα, τον νέο τρόπο μάθησης, ξαφνικά, μέσα Νοέμβρη, να σου λένε «Κλείνουν τα σχολεία, θα τα λέμε μέσα από την κάμερα»…

Να επιστρέφεις και πάλι μετά τα Χριστούγεννα στο φυσικό σου περιβάλλον, να προσπαθείς και ΠΑΛΙ να βρεις τους ρυθμούς σου και ξαφνικά μέσα στον Μάρτιο να πρέπει και πάλι να βρίσκεσαι με τους συμμαθητές και τον δάσκαλο σου μέσω της οθόνης. Πόσες εναλλαγές και πόσα σκαμπανεβάσματα… Κι όλα αυτά στην τρυφερή ηλικία των 6 -7 χρόνων, τότε που πολλά χτίζονται…

Πόσο δύσκολη χρονιά για όλους. Κι ίσως ακόμη πιο δύσκολη για τους μαθητές που έτυχε να τους βρίσκει στο νέο τους ξεκίνημα στο Δημοτικό Σχολείο. Μια νέα πραγματικότητα γίνεται ακόμη πιο δύσκολη. Τι τεράστια αποθέματα υπομονής και δύναμης αναδείχθηκαν από τα φετινά μας πρωτάκια και τους γονείς τους.

Μία χρονιά- ένα σκοινί τόσο απρόβλεπτο, γεμάτο με κόμπους, δόξα τω Θεώ, με υγεία, φτάσαμε στην άκρη του.

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021, λίγο πριν αποχαιρετιστούμε, κάτω από το λευκό δέντρο της Α΄ τάξης μας, χαμηλά στις ρίζες του, τα πρωτάκια μας βρίσκουν μια ταινία, ένα ακόμη δικό τους δημιούργημα… «Ήμουν κάποτε κι εγώ πρωτάκι»… Προσευχή, Γλώσσα, διάλειμμα, Μαθηματικά, στιγμές στο σχολείο, εικόνες από δικές τους δημιουργίες… Όλα χώρεσαν σε ένα βίντεο διάρκειας 1 ώρας κι ενός τετάρτου.

Μια ταινία που την προηγούμενη μέρα σε μια «κλειστή» εκδήλωση παρακολούθησαν με τους γονείς τους στον αύλειο χώρο του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη, στη Σιάτιστα. Τηρώντας τα μέτρα κατά του κορωνοϊού, το ζεστό βραδάκι της Πέμπτης 24 του Ιούνη, κάτω από το φως της Πανσέληνου… σαν παλιό θερινό σινεμά… με δική τους ταινία.

Οι γονείς φρόντισαν για όλα… Πόσα ευχαριστώ να πεις σε μαθητές, μαθήτριες, γονείς, σε ανθρώπους που ξέρεις ότι μας ενώνει το σχολείο; Για τα λόγια τους, τις κινήσεις τους, για όλα αυτά που έχουν για σένα, για όλα αυτά που σε κάνουν να αισθάνεσαι…

Γονείς εμπνέονται από τη δάφνη μας και φροντίζουν ώστε το δέντρο που φυτέψαμε την πρώτη μας μέρα στο Δημοτικό σχολείο, να γίνει «μπισκοτοβιβλίο». Ένα «νόστιμο» εξώφυλλο βιβλίου με το δέντρο μας και στην πρώτη σελίδα του το σύνθημα μας, «Κάνε τις ρίζες σου πιο δυνατές».

Στον Αϊ – Γιάννη μιλήσαμε ακόμη και για τη χρονιά μας. Μιλήσαμε για τη δάφνη μας, αυτή που έτυχε να δούμε και πλακωμένη από το χιόνι του χειμώνα, είναι οι δυσκολίες που πάντα θα συναντάμε και θα καλούμαστε να προσπερνάμε! Επιπλέον, φέραμε και το ποτιστήρι μας, αυτό που κάθε μέρα ποτίζαμε το δέντρο μας. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε πόσο σημαντικό ήταν για τις ρίζες του ενώ σκεφτήκαμε και τα ποτιστήρια  της ζωής μας. Ποτιστήρια που στάζουν αγάπη, σεβασμό, όμορφα λόγια … εμείς τα κρατάμε!

Στο τέλος της βραδιάς, τα πρωτάκια μας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την Πανσέληνο του Ιούνη, μέσα από το τηλεσκόπιο που έφερε στον χώρο πατέρας μαθητή μας.

«Ήμουν κάποτε κι εγώ πρωτάκι»

«Κάνε τις ρίζες σου πιο δυνατές»

Καλό καλοκαίρι!

02 03 04 05 07 08 09 10  12

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Ενόψει έναρξης εγγραφών σε Γυμνάσια και Λύκεια για το σχολικό έτος 2021-2022,  στο παρακάτω συνημμένο περιγράφεται η δυνατότητα και η διαδικασία εγγραφής αποφοίτων μαθητών/τριών δημοτικών σχολείων και μαθητών/τριών γυμνασίων αντιστοίχως, στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ_ΜΑΘΗΤΩΝ_ΣΤΑ ΓΕΕΛ-ΓΣΙΑ & ΓΕΕΛ_2021-2022.pdf

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΙΧΝΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΖΩΛΗ

Την Τρίτη 15-6-2021 η Στ΄τάξη αρχικά και κατόπιν η Ε΄τάξη με τη συνοδεία της Στέφου Ζωής αναζήτησαν ίχνη της παρουσίας του εθνεγέρτου Γεωργίου Παπαζώλη στη Σιάτιστα.

Στο βάθος της οδού Γ. Παπαζώλη, στη γειτονιά των παιδικών του χρόνων, αναζητήσαμε ίχνη της παρουσίας του. Το καταπράσινο τοπίο μαζί με τα χαλάσματα βοηθούσαν στο νοερό ταξίδι στο παρελθόν και συγκεκριμένα στα μέσα του 18ου αιώνα. Αναγνώστηκαν αποσπάσματα για το έργο του Παπαζώλη από το βιβλίο «Ελληνική Ιστορία Τουρκοκρατία και Ελληνική Επανάσταση» της Εκδοτικής Αθηνών που κυκλοφόρησε από την Καθημερινή. Στην καπναποθήκη που γειτνίαζε με το πατρικό του σπίτι διακρίναμε εντυπωσιακό οικόσημο της εποχής εκείνης με χαραγμένο το έτος 1764.

Παραθέτουμε απόσπασμα του κειμένου που αναγνώσθηκε εκεί:

Τα Ορλωφικά και οι συνέπειές τους

«Εισηγητές προς την αυτοκράτειρα του σχεδίου αντιτουρκικών ενεργειών στα Βαλκάνια ήταν οι ευνοούμενοί της αδελφοί Ορλώφ, Γρηγόριος, Αλέξιος και Θεόδωρος. Εμπνευστής όμως του Επαναστατικού εγχειρήματος που ακολούθησε υπήρξε ο στενός τους φίλος Σιατιστινός Γεώργιος Παπάζωλης, αξιωματικός του ρωσικού στρατού. Το 1763, ο τελευταίος άρχισε την οργάνωση της ρωσικής προπαγάνδας. Απέστειλε Ρώσους και Έλληνες πράκτορες στις τουρκοκρατούμενες περιοχές […] και δυο χρόνια αργότερα κατέβηκε ο ίδιος στην Ήπειρο, πέρασε από τη Μακεδονία, την Αιτωλοακαρνανία και κατέληξε στη Μάνη και την Καλαμάτα (1766). Εφοδιασμένος με άφθονα χρήματα και κυρίως με πολλές επαγγελίες για ρωσική βοήθεια, επικοινώνησε με αρχιερείς, προκρίτους και αρματολούς (Γριβαίους, Μπουκουβαλαίους, Παναγιώτη Παλαμά, Μαυρομιχαλαίους κά). Το κήρυγμά του βρήκε θερμή ανταπόκριση και γρήγορα απλώθηκε σ΄όλο τον ελληνικό χώρο. Επιφυλακτικότητα στις προτροπές και υποσχέσεις του Παπάζωλη εκδήλωσαν μόνο οι Μανιάτες, η οποία όμως τελικά, ύστερα από πολλές διαβουλεύσεις με τους Ορλώφ και τον Παπάζωλη, υποχώρησε.

[…] Η επανάσταση διαδόθηκε και επεκτάθηκε ταχύτατα σ΄ολόκληρη την Πελοπόννησο […]. Αλλά, εκτός από τον Μοριά την άνοιξη του 1770 ξεσηκώθηκε και η υπόλοιπη Ελλάδα […] Η Πύλη […] απέστειλε στον Μοριά στίφη εμπειροπόλεμων Τουρκαλβανών […]Η κακή έκβαση του αγώνα στην Τριπολιτσά έκρινε ολόκληρη την επανάσταση[…]».

ΠΗΓΗ: «Ελληνική Ιστορία 5. Τουρκοκρατία και Ελληνική Επανάσταση» της Εκδοτικής Αθηνών που κυκλοφόρησε από την Καθημερινή, 2010, σ. 35-36

ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΝΗΜΗΣ ΜΑΡΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΘΕΟΧΑΡΗ ΤΟΥΡΟΥΝΤΖΙΑ

Την Τρίτη 8-6-2021 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄τάξης επισκέφθηκαν τον τόπο μνήμης των Σιατιστινών πρωτεργατών του ξυπνήματος των συνειδήσεων που θα έφερνε «στο βάθος του χρόνου το φως του ΄21».

Μπροστά στη μαρμάρινη πλάκα αφιερωμένη στους Μαρκίδες και στον συμμάρτυρα του Ρήγα Θεοχάρη Τουρούντζια μαθήτριες ανέγνωσαν ποιήματα από τη συλλογή του κ. Νίκου Ποταμίτη «Για τον Ρήγα», εκδ. ΔΩΤΙΟΝ , 2011. Παραθέτουμε κάποια από τα ποιήματα που διαβάστηκαν.

Βλέπω τον Ρήγα να δακρύζει,

τους Μαρκίδες να γιορτάζουν

τη μεγάλη τους στιγμή

και τους συντρόφους τους

ν΄αναρωτιούνται τραγουδώντας

«ως πότε παλικάρια…»

[…]

Ακόμη και στο θάνατο

δεν ήσουν μόνος.

Μαζί σου στη ζωή,

μαζί σου και στο δρόμο

προς του Αχέροντα την όχθη

πορεύτηκαν θαρρετά οι σύντροφοί σου

[…]

Ένας

συν επτά

δεν είναι δα και λίγοι

Σε λίγο δεν θα τους μετρούν

κι ας έχουν πνίξει και τους οχτώ

στα κύματα του ποταμού,

που ακόμη κλαίει το χαμό τους…

Η ίδια δράση επαναλήφθηκε και για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε΄ τάξης την Τρίτη 15-6-2021, οι οποίοι ανέγνωσαν ποιήματα του Ν. Ποταμίτη από τη συλλογή «Για τον Ρήγα» στον τόπο μνήμης των Μαρκίδων και του Θ. Τουρούντζια. Συνοδός των παιδιών και υπεύθυνη της δράσης ήταν η Στέφου Ζωή.

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΥΤΙΚΟ ΓΕΩΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και με στόχο τη γνωριμία των παιδιών του Δ2 με τη μοναδική χλωρίδα του Μπούρινου, το γεωλογικό ενδιαφέρον που παρουσιάζει και τους παλαιοντολογικούς θησαυρούς της περιοχής μας έγινε επίσκεψη στους χώρους της Βοτανικής και της Παλαιοντολογικής Συλλογής που στεγάζονται στο Ιστορικό Τραμπάντζειο Γυμνάσιο την Παρασκευή 11-6-2021. Στους χώρους μάς υποδέχτηκε με προθυμία ο κ. Χρήστος Καρακουλάκης, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά.

Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»

αφίσα_ψηφιακή_μέριμνα

Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε την αφίσα και το ψηφιακά υπογεγραμμένο το με αριθμό πρωτ. 66702/2021 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) με Θέμα «Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα».

ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.pdf
Ψηφιακή Μέριμνα- ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ.pdf

Ο κρυμμένος θησαυρός και το Αλφαβητάρι του 1766 από τον Σιατιστινό δάσκαλο Μιχαήλ Παπαγεωργίου

01

Το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού το γνώρισαν μέσα από τα διαδικτυακά μαθήματα του Δεκεμβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας, με τον δάσκαλό τους, Μιχάλη Δούβλο. Έστω κι εξ αποστάσεως, ξεκινώντας μέσα από την οθόνη τους, χαίρονταν να βρίσκουν «θησαυρούς» στο σπίτι τους.

Με την επάνοδό τους στο σχολείο μετά τα Χριστούγεννα, έπαιξαν το αγαπημένο τους παιχνίδι και «ζωντανά» όλοι μαζί.

Δευτέρα 7 Ιουνίου και το θυμήθηκαν πάλι… Ξεκινώντας από την τάξη τους, οδηγήθηκαν στη δάφνη, που φύτεψαν την πρώτη τους μέρα στο Δημοτικό Σχολείο.

Δίπλα ακριβώς στο δέντρο τους, συνάντησαν ένα παλιό πράσινο ξύλινο θρανίο και πάνω εκεί ο θησαυρός… Το «ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΝ» του 1766. Το είχε γράψει ο Σιατιστινός λόγιος δάσκαλος ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ. Σημειωτέον, είναι το δεύτερο κατά σειρά ελληνικό Αλφαβητάριο. Το γνώρισαν μέσα από ένα αντίγραφό του, το κράτησαν στα χέρια τους, το πήραν στα σπίτια τους και το χάρηκαν. Συνάντησαν λοιπόν ένα βιβλίο διαφορετικό από αυτά της εποχής μας. Μίλησαν για τις διαφορές και προσπάθησαν να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα του έργου ενός μεγάλου δασκάλου.

02 03 04 05

Ο Σιατιστινός δάσκαλος Μιχαήλ Παπαγεωργίου, την εποχή εκείνη, δίδαξε για πολλά χρόνια σε σχολεία της Ελλάδας αλλά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του έζησε στην Αυστροουγγαρία, όπου δίδαξε τα παιδιά των απόδημων Ελλήνων.

Υπήρξε ένθερμος δάσκαλος, λόγιος, φιλομαθής, γλωσσομαθής, θεολογικά καταρτισμένος και αρχαιογνώστης, ο οποίος βοήθησε όχι μόνο στη μόρφωση των απανταχού Ελλήνων αλλά και στην πνευματική αναγέννηση του υπόδουλου γένους από τους Τούρκους.

Το 1771, και πάλι στη Βιέννη της Αυστρίας, ο Παπαγεωργίου εκδίδει και το «ΜΕΓΑ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ» ενώ ακολούθησαν και οι επανεκδόσεις αυτού.

Ευχαριστούμε θερμά την ερευνήτρια τοπικής ιστορίας, κα Καλλιόπη Μπόντα, για τις πληροφορίες. Πάντα χρήσιμη στο έργο μας.

Αυτό το απόγευμα τα πρωτάκια μας έχουν επανάληψη στο σπίτι τους… Επανάληψη την Αλφαβήτα, τα φωνήεντα και τα σύμφωνα από το «Αλφαβητικόν Βιβλιάριον». Τις επόμενες ημέρες θα το γνωρίσουν ακόμη καλύτερα.

Ένα μικρό αφιέρωμα στον Σιατιστινό δάσκαλο Μιχαήλ Παπαγεωργίου και τα Αλφαβητάρια που μόρφωσαν γενιές και γενιές Ελλήνων. Υποσχόμαστε μια ταινία, αφιερωμένη στον ίδιο και το έργο του.

«Κάνε τις ρίζες σου πιο δυνατές»

06 07 08 09 10

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Στη φετινή εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος θεσμοθετήθηκε από τον ΟΗΕ το 1972 με στόχο την ευαισθητοποίηση της παγκόσμιας κοινότητας για το περιβάλλον. Το φετινό σύνθημα είναι «Επανασχεδιασμός, αναδημιουργία, αποκατάσταση» και εστιάζει στην αποκατάσταση της ισορροπίας των οικοσυστημάτων. Από τα Ηνωμένα Έθνη εγκαινιάζεται φέτος μια δεκαετία διεθνούς δράσης για την αποκατάσταση και αναβίωση κατεστραμμένων οικοσυστημάτων. Τα φυσικά οικοσυστήματα έχουν πρωταρχική σημασία για την επιβίωσή μας, διότι ο αέρας, το νερό, τα τρόφιμα, το κλίμα προϋποθέτουν υγιή οικοσυστήματα. Ακόμη ίσως χρειαστούν και αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες για την εξασφάλιση της ευεξίας μας και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ώρα να κάνουμε πράσινες τις γειτονιές! Να προσέξουμε τις θάλασσες, τα ποτάμια, τις λίμνες!

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας για το Περιβάλλον μαθητές και μαθήτριες του σχολείου οργάνωσαν διάφορες δραστηριότητες.

Μαθήτριες και μαθητές της Στ΄ τάξης δημιούργησαν «εικαστικές αγκαλιές» για τα όμορφα δέντρα που εργάζονται ακατάπαυστα για εμάς εξασφαλίζοντας οξυγόνο, δροσιά, χαρίζοντας αισθητική ομορφιά, συγκρατώντας το έδαφος κι εμπλουτίζοντάς το, εμποδίζοντας τη διάβρωση και την αποψίλωση της γης. Τα παιδιά αγκάλιασαν δέντρα της αυλής του σχολείου, αλλά και δέντρα του δημόσιου δρόμου καθώς και μια λεύκα-μνημείο της φύσης που είναι πια ξερή, ευχαριστώντας τη για τη σημαντική της προσφορά μέχρι τώρα.

Μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ τάξης δημιούργησαν μια έκθεση εικαστικών έργων με θέμα την αντίστιξη μεταξύ του υγιούς περιβάλλοντος και του κατεστραμμένου.

Τη σύγκριση του υγιούς περιβάλλοντος με το κατεστραμμένο είχε θέμα και εικαστικό έργο-κολάζ που δημιούργησαν τα παιδιά του Ολοήμερου Προγράμματος.

Η Γ΄ τάξη δημιούργησε εικαστικά έργα με πεταλούδες και πουλιά ώστε να στολιστεί η πράσινη γωνιά του σχολείου για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.

Με ευκαιρία τη γιορτή του Περιβάλλοντος οι τάξεις του σχολείου έκαναν και περίπατο στα όμορφα ξωκλήσια της πόλης μας ως εξής: Οι τάξεις: Β΄, Δ1 και Στ΄ στον προφήτη Ηλία και οι τάξεις Α΄, Γ΄, Δ2 και Ε΄ στον Άγιο Ιωάννη.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Έχοντας μελετήσει στίχους του Ν. Ποταμίτη από τη συλλογή «Εν Σιατίστη» κι επειδή το βιβλίο Θρησκευτικών της ΣΤ΄τάξης περιλαμβάνει εκτενή αναφορά στη βυζαντινή και μεταβυζαντινή τέχνη και συγκεκριμένα στη ζωγραφική (Παλαιολόγεια, Μακεδονική και Κρητική Σχολή), στη χρυσοχοΐα, αργυροτεχνία, μεταλλοτεχνία, ξυλογλυπτική, χρυσοκεντητική, αλλά και στους χειρόγραφους κώδικες με τα εξαίσια δείγματα μικροτεχνίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης με τη συνοδεία της Στέφου Ζωής επισκέφθηκαν το Εκκλησιαστικό Μουσείο Σιάτιστας για να διαπιστώσουν:

πως η πόλη τους σα φάρος πλέον φάνταζε

που κι άλλους λαούς φωτίζει.

Έτσι το ενδιαφέρον των παιδιών προσέλκυσε το παλαιότερο έκθεμα του Μουσείου που είναι το Ευαγγέλιο από την Αγία Παρασκευή, βιβλιοδετημένο με δέρμα, ξύλο, ασήμι και σμάλτο, ο χρυσοκέντητος επιτάφιος της Αγίας Παρασκευής, ο ξυλόγλυπτος Σταυρός Τέμπλου με τους συμβολισμούς των 4 Ευαγγελιστών, η απεικόνιση της Β΄ Παρουσίας από τον Θεόδωρο Πουλάκη, εκπρόσωπο της Κρητικής σχολής, η Παναγία οδηγήτρα που υποβαστάζει τον Ιησού ο οποίος κρατά την σφαίρα του κόσμου, τα χυτά αντικείμενα μεταλλοτεχνίας, οι αμφίπλευρες εικόνες του χορού πολυελαίου, η λαϊκότροπη απεικόνιση μαθητών του Ιησού σε εικόνες τέμπλου, η υπογραφή του μητροπολίτη Ζωσιμά, ο οποίος συνδέεται με την ακμή της Σιάτιστας και με την υποκίνηση εξέγερσης γύρω στα 1715-6.

Με την επίσκεψη αυτή οι μαθητές κατανόησαν τους στίχους του Ν. Ποταμίτη:

Σιάτιστα

Τους θησαυρούς σου ψηλαφώντας

ο νους μου τρέχει σε ατραπούς και λεωφόρους

που τα παιδιά σου χάραξαν σε Ανατολή και Δύση

αναζητώντας το καλό σε λόγο, τέχνη και πραμάτεια

για να στολίσουν ζηλευτά μόνο τ΄όνομά σου…

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη λειτουργίας του Εκκλησιαστικού Μουσείου κ. Σουζάνα Σιαμσιάρα-Καλαμπούκα που πρόθυμα αποδέχτηκε το αίτημα επίσκεψης. Η κ. Σιαμσιάρα είναι βαθιά γνώστρια της βυζαντινής και μεταβυζαντινής τέχνης και κατατόπισε τα παιδιά στα θέματα που τα ενδιέφεραν, απαντώντας σε όλες τις απορίες τους.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου και το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ευχαριστούν θερμά τον κ. Σωτήριο Παπά του Αργυρίου που δώρισε στο σχολείο μας μπάλες βόλεϊ, μπάσκετ και ποδοσφαίρου για αθλοπαιδιές, καθώς και σχοινάκια γυμναστικής ώστε να χαρίσει χαρά στα παιδιά και χρήσιμα μέσα στις εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής.
DSCN7096