Αρχείο μηνός Απριλίου 2018

18 Απριλίου ? Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων

18 Απριλίου ? Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων και Τοποθεσιών  στις 18 Απριλίου και με την ευκαιρία του Ευρωπαϊκού Έτους Πολιτιστικής Κληρονομιάς 2018 προγραμματίστηκαν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου επισκέψεις σε μνημεία του τόπου μας.

Συγκεκριμένα τα παιδιά των τάξεων Β΄, Ε΄ και Στ΄1 με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους επισκέφτηκαν το αρχοντικό Μανούση.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους επισκέφτηκαν το αρχοντικό Αργυριάδη-Μαλιόγκα..

Τέλος, τα παιδιά των τάξεων Α΄, Δ΄ και Στ΄2 με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους επισκέφθηκαν το Τραμπάντζειο Γυμνάσιο όπου φυλάσσονται: η Παλαιοντολογική Συλλογή και η Βοτανική συλλογή.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Καίτη Μυλωνά και τον κ. Τσότσο Παναγιώτη που πρόθυμα ανταποκρίθηκαν στα αιτήματα των εκπαιδευτικών για την πραγματοποίηση των εκπαιδευτικών επισκέψεων στα μνημεία του τόπου μας.

«Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον», συμμετοχή σε διαγωνισμό

«Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον», συμμετοχή σε διαγωνισμό

01

Στον διαγωνισμό της επιτροπής Europe at school πήραν μέρος όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε? τάξης του σχολείου μας. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται κάθε χρόνο και το γενικό θέμα για το 2018 είναι «Οραματιζόμαστε το μέλλον μας» και ειδικότερα «Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον: Νέες τεχνολογικές εφευρέσεις και προκλήσεις, επιστημονικές ανακαλύψεις, εικονική πραγματικότητα, σχέδια εποικισμού άλλων πλανητών, επαπειλούμενα οικοσυστήματα. Πώς οραματίζεστε τη ζωή και τον κόσμο μας τις επόμενες δεκαετίες;»

??????????

Ο παρών Διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές  Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικών Σχολείων,  όλων των τάξεων Γυμνασίων και Λυκείων τόσο εντός όσο και εκτός των συνόρων της Ελλάδας, δηλαδή και σε σχολεία όπου φοιτούν παιδιά Ομογενών.

??????????

Τα παιδιά συμμετείχαν είτε με γραπτό κείμενο είτε με καλλιτεχνική εργασία. Το κάθε παιδί ήταν υπεύθυνο για τη δική του συμμετοχή και ο δάσκαλος δεν έκανε καμία διόρθωση. Στόχος είναι η προσπάθεια των μαθητών, η δραστηριοποίηση τους και η ανάδειξη των ικανοτήτων τους.

??????????

Οι εργασίες των παιδιών πληρούσαν τις προϋποθέσεις που έθετε η επιτροπή και έχουν ήδη αποσταλεί στη διεύθυνση της Ευρωπαϊκής ένωσης εκπαιδευτικών.

??????????

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού θα ανακοινωθούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα σχολεία, που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, περίπου στις αρχές Οκτωβρίου 2018. Τα βραβεία θα απονεμηθούν από την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολείων, σε 100 περίπου μαθητές που θα  διακριθούν, σε ειδική τελετή, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, σε συνεργασία με το Υπουργείο  Παιδείας.     ?????????? ??????????  ????????????????????

??????????

??????????

??????????

??????????

?????????? ?????????? ?????????? ??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????

??????????  ????????????????????

Καλό Πάσχα

Είθε να βιώσουμε όλοι βαθιά το νόημα του ορθόδοξου Πάσχα

 και με πίστη στην περίλαμπρη κι ένδοξη  ανάσταση του Ιησού,

ότι «ουκ έστιν ώδε αλλ΄ηγέρθη»

είθε να αναστηθούν οι καρδιές  μας καθαρές,

λεύτερες από  πάθη,

με  πνεύμα προσφοράς

και μ΄ ελπίδα  στην αγάπη.

φορητή εικόνα σχολικής αίθουσας

Παγκόσμια Ημέρα των δασών

Παγκόσμια Ημέρα των δασών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας στις 21 Μαρτίου σε συνεννόηση με το Δασαρχείο Τσοτυλίου και με τον Δήμο Βοϊου οι μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης του σχολείου μας ανέλαβαν την ευθύνη για φύτεμα 30 μικρών πεύκων που παραχώρησε ο Δήμος. Η Δ/ντρια του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί  και οι μαθητές της Στ΄ τάξης ευχαριστούν θερμά τον κ. Δόρδα Χρήστο, αντιδήμαρχο, για την πρόθυμη ανταπόκρισή του στο αίτημα των μαθητών.

DSCN0719

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του σχολικού εκφοβισμού

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του σχολικού εκφοβισμού

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του σχολικού εκφοβισμού, καθώς και την Ημέρα κατά του Ρατσισμού και της ξενοφοβίας σε τάξεις του 1ου Δημοτικού Σχολείου προγραμματίστηκαν  σχετικές δράσεις που περιλάμβαναν, ανάγνωση ιστοριών και  προβολές μικρών ταινιών με θέμα: την ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα, την ξενοφοβία,  την φιλία, όπως για παράδειγμα τις ιστορίες-ταινίες «Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας»,   « Ειρήνη, ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» κ.ά.,  καθώς και εικαστικές παρεμβάσεις.

Τα παιδιά της  Γ΄ τάξης κατασκεύασαν δύο αφίσες : Φράσεις που στηρίζουν  και φράσεις που πληγώνουν